30 listopada nastąpiło oficjalne ogłoszenie wyników II edycji „Plebiscytu Sąsiedzkiego”. Zwycięzcą z Warszawy została Fundacja EDUSA.

Celem „Plebiscytu Sąsiedzkiego” – programu grantowego organizowanego w ramach akcji „Poznaj bliskiego sąsiada” było wsparcie realizacji projektów, które miały na celu rozwój lokalnych społeczności. Jury złożone z przedstawicieli Pasaży Tesco, wybrało dwa najlepsze projekty, które przeszły do II etapu, czyli otwartego głosowania podczas „Wielkiego Głosowania” w CH Gocław przy ulicy Fieldorfa 41.

Fundacja EDUSA zamierza realizować zajęcia fotograficzne dla dzieci mających problemy z nauką oraz pochodzących z rodzin niezamożnych. Uczestnicy nauczą się posługiwać sprzętem fotograficznym, poznają budowę i funkcje aparatu oraz podstawy obsługi programów do obróbki zdjęć. Celem projektu jest poszerzenie oferty Akademii Dzieci i Młodzieży EDUSA, poprzez wprowadzenie do zajęć świetlicowych warsztatów fotograficznych, jako działań profilaktycznych będących alternatywą do gier komputerowych.

Zaprezentowany projekt został wybrany przez klientów Pasażu Tesco. Fundacja EDUSA otrzyma dofinansowanie w wysokości 2 000 zł na realizację projektu dla lokalnej społeczności ufundowany przez Pasaże Tesco.